New in: Statement halskæde

Lækkert! har jeg fået denne “gratis” halskæde ind med døren fra Nelly.com, efter at have købt den for et gavekort, jeg fik med fra et tidligere køb. Jeg synes farverne er rigtig fine samme, og kommer helt sikkert til at bruge den i byen til at friske et outfit op. Og så er jeg også bare helt vild med statement halskæde. Jeg har tidligere skrevet om andre statement halskæder og du kan læse indlægget her.

Translation to english 

Just got this pretty neckless from the webshop, Nelly.com, after buying it with a giftcard i received after buying a dress earlier. I love the colors together, and it can make a outfit more fresh and is perfect for a night out, i have been writing about statement necklaces before, and you can read it here.

Love Soffe

Skriv et svar

