Bolig inspiration #1

Jeg har fundet lidt inspiration, i den typiske amerikanske overdrevene stil. Her med kontraster i sort hvid. Jeg synes stilen er meget flot og klassisk, og giver et meget stilrent look. Personligt har jeg nok en mere gammeldags og feminin stil med nipsting og jeg elsker at blande nyt og gammelt og gerne med lidt farve. Jeg har her også fundet nogle eksempler, på møbler i stilen med mange kontraster, som jeg selv synes er utrolig lækre og fine, især stolene jeg har fundet er jeg helt vild med. Håber i kunne få lidt inspiration.

Alle møblerne kan findes på polyvore.com

Love Soffe

2 thoughts on “Bolig inspiration #1

Skriv et svar

