5 serier jeg følger for tiden

The hills
Wuhu serien er lige kommet på viaplay, så de sidste par dage har jeg set næsten 12 afsnit! gensynet med mine unge teenage dage hvor jeg sad klistret til Mtv og så dramaet mellem LC og Heidi er ikke til at komme over.

Vampire diaries 
Åh hvor bliver man bare hurtigt fanget af vampire diaries! flotte optagelser, fede effekter og smækre vampyre, som ikke glimter og spiser dyr, twillight go home! og så er Elena da bare en af de smukkeste!

How i met your mother
Helt sikkert min ynglings komedieserie. Jeg får grineflip til hvert eneste afsnit og jeg ville ønske jeg også var venner med Barney, Ted, Marchal, Lily og Robyn!

Mad Men 
Serien har været meget omtalt, men jeg har først set et par afsnit af den fornyligt og den skuffede bestemt ikke! Jeg levede mig helt ind i 60’er universet med husmødre, cigaretter og foretningsmænd så jeg skal helt sikkert se nogle flere afsnit på viaplay!

Gossip girl
jeg elsker også gossip girl! bare den high fashionable stil, skænderierne og fyrerne!

Love Soffe 

3 thoughts on “5 serier jeg følger for tiden

Skriv et svar

