Mine skønheds favoritter

Pudder: Make-up store, Rouge i kugler: Giodani Parfume: Marc Jacobs, Daisy Parfume: Victor and Rolf, Flowerbomb Mascara: Max Factor Lipgloss: GoshNeglelak: H&M og Nelly.com Mineralpudder: Loréal Ansigtspleje: Dr. Hauschka

Jeg kan godt lide at have et naturligt look, med et strejf af sommerglød, og derfor bruger jeg altid solskinspudder i kugleform fra Giodani som er super god. Mine ynglingsparfumer er Daisy og Flowerbomb, de dufter meget forskelligt og giver lidt variationer. Jeg elsker hudplejeserien fra Dr. Hauschka som dufter rigtig godt og virker! Jeg bruger mineralpudder da jeg mener at det er mest sundt for huden og jeg bryder mig ikke om følelsen af foundation. Jeg holder meget af min øjenskygge/rouge/lipgloss fra Makeup store. Det er en lille lyserød creme med glitter som kan bruges til næsten alt. Når jeg tager i byen tager jeg den altid på kindbenene for at fremhæve dem og på øjnene for at blive mere festlig, jeg elsker også selve deres koncept med makeupartister til at hjælpe dig når du skal finde sminke i butikken. Min ynglingsmascara er fra Max factor og den giver de fineste lange vipper.

Love Soffe

Skriv et svar

