Ny Kjole og Clutch

Jeg elsker at shoppe og især hvis jeg kan få det billigt! I dag var jeg på genbrug og i de forskellige butikker i byen der havde udsalg og jeg fandt denne skønne kjole i H&M til kun 30 kr. og Clutchen fandt jeg på genbrug til kun 10 kr.! Derudover fandt jeg en fin bluse med striber i H&M, en rød kjole med ærmer som skærer ved livet også til kun 30 kr,
og en super fed retro skjorte fra genbrug med broderi og fine knapper til 25 kr. så det kan man vidst kalde for en billig shoppingtur!

Love Soffe 

 

 

2 thoughts on “Ny Kjole og Clutch

Skriv et svar

