Roskilde + Just female update

Det er ved at være længe siden jeg har skrevet på bloggen! men nu er roskilde overstået og jeg er hjemme igen! det var en alt for vild tur og min krop og helbred er helt smadret! Musikken var fantastisk, især Mew og Bon iver! M83, malk de koijn og mac miller var også virkelig fede. Den helt store trend i år på roskilde, tro det eller ej, var faktisk mavebælter! 1.000′ er af lækre piger og fyre gik derfor rundt og lignede et par tyske turister, men fedt så det ud! Den trend har Just female allerede opdaget og har designet nogle utrolig flotte mavebæltetasker, i både stof og læder. Deres rå smykker er også til at købe i butikkerne nu så jeg skal helt sikkert forbi min lokale modström her i ferien.
Love Soffe

Skriv et svar

