Musik jeg lytter til for tiden..

The floor is made of lava 

Deres nye single Lost in the woods har en utrolig fed lyd der ikke er hørt før. Forsangerens lidt hæse stemme er fedt sammen med den søde melodi.
og så er jeg helt vild med omkvædet!

I got you on tape 

I got you on tapes church of the real
Helt sikkert den fedeste intro jeg længe har hørt! og ud over det har Jacob Bellen da også den lækreste dybeste stemme inden for dansk musik! jeg glæder mig utrolig meget til at høre dem spille på roskilde.

Cold specks 

Cold specks lækre stemme og den skønne tekst gør helt sikkert blank maps til en af de sange jeg skal høre mest den her sommer.
Hendes anden sang winter solstice er også super sød så den er helt sikkert også et kig vær.

Love Soffe

Skriv et svar

