ROSKILDE

Så har mig og de andre endelig fået bare lidt styr på roskildeturen om 3 uger. Hvis andre af jer læsere skal med så har vi lige lavet en “WHAT YOU HAVE TO HAVE WITH YOU OTHERWISE YOU’LL DIE” liste til de næsten to uger vi skal være afsted:

THE LIST 
  1. Toiletpapir – hvis man ikke har lyst til at have rød nummi under hele festivallen.
  2. Gaffatape – altid nyttigt til næsten alt!
  3. Oplader til mobil – festivals pladsen er alligvel ret stor så vigtigt at kunne få kontakt på sine venner.
  4. tøj til alt slags vejr – man ved aldrig hvad moderfestivalsnatur vil udsætte én for så vigtigt med både bikini og regntøj.
  5. Ørepropper – god ide hvis man gerne vil have søvn bare en enkelt nat.
i øvrigt så er jeg godt nok ærgelig over at mit ynglingsband ikke kommer! simpelthen for dårligt. Men så må jeg bare høre VETO ekstra mange gange her hjemme så jeg får nok af dem 😉
Love Soffe 
.
One thought on “ROSKILDE

  1. Haha elsker din liste, men du mangler lige: fåborg leverposteg, tandpasta, og ØL! før det bliver en perfekt roskilde liste

Skriv et svar

