10 musthaves til sommer!

Nu er det snart sommer, og det har jeg selv virkelig brug for lige nu! er vidst det man kan kalde for godt og grundigt skole-træt! godt at der snart er læseferie på vej!

Ud over at være færdig med diverse eksamener eller hvad man nu ellers har gang i, skal man da også ud og have noget nyt og lækkert ;-)! jeg har her fundet 10 musthaves i sæsonens farver:

//Jakken er fra H&M // blusen er fra Black shell // Shorts fra mango // skoene er fra H&M // Clutch fra Zara // halskæden er fra statement // halsterklædet er fra mango                    // Solbrillerne er fra Warehouse // lipgloss er fra haute house // neglelakken er fra Nail paint

Sæsonnens farver mint grøn, gul og koral og en god cowboy jakke er altid et hit! udover det så er statement halskæder super in lige for tiden som jeg også viste eksempler på i mit sidste blog indlæg. Håber i kunne få lidt inspiration og eventuelt så noget i bare må ha ligesom jeg selv ;-)!!

Love Soffe

 

 

One thought on “10 musthaves til sommer!

Skriv et svar

