Super sød uro

Man kan nemt og billigt lave sin  egen uro, ved brug af flot papir, perler og en snor.

På nettet kan man også finde skabeloner til fx. fine dyr og blandt andet også den ugle jeg har fundet. Men man kan også prøve at være lidt kreativ og lave figuren selv. Man kan lave dem i alle farver og former og de er super fine.

Til at lave min brugte jeg retropaper, som man kan købe i panduro, samt nogle perler jeg engang har fundet i netto. I alt kostede min uro ca. 10 kr. at lave.

I dag har jeg været til min søsters og min nieces fødselsdag hvor de havde lavet lækker brunch og prinsesse kage, så det var super hyggeligt! resten af dagen skal så bruge på at få gjort lidt rent og løbe en tur.  Håber i alle har haft en god søndag!

Love Soffe

Skriv et svar

