Lækkerier til foråret


Hjemmesiden Nastygal.com har nogle virkelig fede bluser, kjoler, sko you name it! og er helt sikkert et kig vær, du kan se siden her.

Jeg har her fundet et par lækkerier derinde som jeg gerne vil dele med jer, bl.a.

Den  super fine nude-farvede skjorte  og de orange shorts, jeg er også helt vild med den måde de har stylet looket på.

Blusen koster 265 kr. og Shortsne koster 321 kr.
Du kan købe sættet her.

 

 

Jeg er også helt vild med den super fine blomstrede retrokjole

som også er super fint stylet med de runde solbriller!

Kjolen koster 380 kr. og du kan finde looket her.

Looket ville være super fint til en varm sommerdag eller til cocktailparties.

 

 

 

 

 

Til sidst fandt jeg denne super skønne kjole som jeg helt sikkert skal have!

Kjolen giver en effekt af at blomsterne nærmest er malet på hvilket jeg synes er super fedt, og så kjoleformen rigtig sød og sommerlig.

Kjolen koster kun 265 kr. og kan købes her.

Love Soffe 

5 thoughts on “Lækkerier til foråret

Skriv et svar

