Min Skønne nye kjole fra In Wear og mine nye røde stiletter, som jeg skal bruge til mine
forældres sølvbryllup i næste weekend. Jeg havde ledt og ledt med min søster og har prøvet utallige kjoler, men der var ingen jeg syntes var fine nok. Indtil jeg fandt kjolén! Den hang i vinduet og bare skreg på mig, og så var jeg så heldig at mine forældre gerne ville sponsorere den, da den var ret dyr, 1.099 kr for at være helt præcis. 😉 !
English translation
I just bought this gorgeous dress from In Wear yesterday, together with a nice pair of red shoes. The dress price was 197$.
Knus Soffe 
4 thoughts on “

Skriv et svar

