Todays’ outfit

  • Jakken er fra femme til 999 kr.
  • Blusen er fra culture til 699 kr.
  • Bukser er fra H&M til 199 kr.
  • Solbriller er fra Gina Trigot til ca. 69 kr.

I dag har jeg været på shopping tur med min søster, mor og min kæreste og jeg var på udkig efter en kjole til mine forældres sølvbryllup. Jeg har købt et par super fede røde stiletter som jeg tænkte jeg skulle have på til, sammen med rød læbestift og neglelak.

jeg endte ud med en fantastisk kjole fra In Wear til 1.099 kr!! ret dyrt, men så kan jeg bruge den til mange formål.

Håber i havde en fantastisk dag 😉

Love Soffe.

Skriv et svar

